اطلاعات مورد نياز مراجعين
-
آیا جایگزینی برای انتقال خون وجود دارد؟
-
مراحل اهداي خون
-
اولين اهداي خون
-
نکات کليدي در اهداي خون
-
شرايط عمومي اهداي خون
-
توصیه های بهداشتی پس از اهدای خون
-
چرا باید خون اهدا کنیم ؟
-
خون چیست وچرا از آن استفاده می شود ؟
-
چه گروه های خونی مورد نیازند؟
-
خون سالم چیست ؟
-
چه کسی می تواند خون اهدا کند ؟
-
چه کسی نباید خون اهدا کند ؟
-
سالم ترین اهداکننده خون کیست ؟
-
چه کارهایی قبل و پس از اهدای خون صورت می پذیرد ؟
-
چه مقدار خون گرفته می شود ؟
-
آیا خطری در اهدای خون وجود دارد ؟
-
تعداد دفعاتی که می توانیم اهدای خون کنیم چقدر است ؟
-
چرا خون سالم با من آغاز می شود ؟
-
چرا باید به طور مستمر خون اهدا کنم ؟
-
چه آزمایش هایی قبل از انتقال خون بر روی خون اهدا شده انجام می شود ؟
اخبار و مطالب
افزايش رضايتمندي اهداكنندگان از اداره كل انتقال خون يزد
افزايش رضايتمندي اهداكنندگان از اداره كل انتقال خون يزد
به گزارش روابط عمومی، اولين جلسه طرح تكريم ارباب رجوع انتقال خون يزد در سال جديد، روز شنبه هفدهم بهمن ماه به منظور پايش نظرات و پيشنهادهاي ارباب رجوع در سه ماهه چهارم سال 91 و همچنين مقايسه فرم هاي نظرسنجي سال 91 نسبت به سال 90 با حضور مسولين ذيربط در دفتر مديريت برگزار شد، مسول طرح تكريم ارباب رجوع اداره در گزارشات خود گفت: در طول سال 1391 نزديك به 600 فرم نظرسنجي از ارباب رجوع جمع آوري شده كه پايشها حاكي از آن است كه نسبت سال 1390 ميزان رضايتمندي اهداكنندگان خون در خصوص نحوه برخورد كاركنان 11 درصد و همچنين در خصوص اطلاع رساني 5 درصد افزايش پيدا كرده است. وي تصريح كرد در خصوص سوالاتي كه در فرم نظر سنجي گنجانده شده بود از جمله: آيا اطلاع رساني انجام شده است؟ 84 % بلي، 14% تا حدودي و 2% خير. نحوه برخورد كاركنان چگونه است؟ 79% بسيار خوب، 19% خوب ، 5/1% متوسط و بد 5/. % آيا خدمت در موعد مقرر ارائه شده است؟ 97% بلي و 3 % خير آيا درخواست خلاف مقررات شده است؟ 0% بلي و 100% خير پاسخ داده اند. همچنين نظرات و پيشنهادهايي كه ارباب رجوع از اين سازمان داشتند مورد بازنگزي قرار گرفت. وي در خصوص روند تكميل فرمهاي نظر سنجي ادامه داد: اين فرمها در پايان هر ماه پايش و سوابق آن در واحد روابط عمومي ثبت شده است. فرمهاي نظر سنجي در يك يا چند روز از هفته توسط واحد روابط عمومي يا پذيرش بين ارباب رجوع توزيع و اهداكنندگان پس از تكميل اين فرم، آن را داخل صندوق نظرات و پيشنهادات مي انداختند. در پايان جلسه دكتر تقوائي ضمن تشكر از مسولين واحدها به علت افزايش رضايتمندي اهداكنندگان در سال گذشته، خواست تا با تلاش دو چندان و توجيه كاركناني كه مستقيم با ارباب رجوع سروكار دارند و نحوه صحيح برخورد با آنها سعي كنند مشكلات مراجعين را برطرف نمايند.