اطلاعات مورد نياز مراجعين
-
آیا جایگزینی برای انتقال خون وجود دارد؟
-
مراحل اهداي خون
-
اولين اهداي خون
-
نکات کليدي در اهداي خون
-
شرايط عمومي اهداي خون
-
توصیه های بهداشتی پس از اهدای خون
-
چرا باید خون اهدا کنیم ؟
-
خون چیست وچرا از آن استفاده می شود ؟
-
چه گروه های خونی مورد نیازند؟
-
خون سالم چیست ؟
-
چه کسی می تواند خون اهدا کند ؟
-
چه کسی نباید خون اهدا کند ؟
-
سالم ترین اهداکننده خون کیست ؟
-
چه کارهایی قبل و پس از اهدای خون صورت می پذیرد ؟
-
چه مقدار خون گرفته می شود ؟
-
آیا خطری در اهدای خون وجود دارد ؟
-
تعداد دفعاتی که می توانیم اهدای خون کنیم چقدر است ؟
-
چرا خون سالم با من آغاز می شود ؟
-
چرا باید به طور مستمر خون اهدا کنم ؟
-
چه آزمایش هایی قبل از انتقال خون بر روی خون اهدا شده انجام می شود ؟
اخبار و مطالب
جلسه طرح تكريم ارباب رجوع با حضور مسولين در انتقال خون يزد برگزار شد.افزايش رضايتمندي اهداكنندگان از انتقال خون يزد
جلسه طرح تكريم ارباب رجوع با حضور مسولين در انتقال خون يزد برگزار شد.افزايش رضايتمندي اهداكنندگان از انتقال خون يزد
به گزارش روابط عمومی انتقال خون یزد، اين جلسه كه روز يكشنبه مورخ 1 مرداد ماه سال جاري به منظور پايش نظرات و پيشنهادهاي ارباب رجوع در 6 ماهه دوم سال 90 و سه ماهه اول سال جاري با حضور مسولين ذيربط در دفتر مديريت برگزار شد، مسول طرح تكريم ارباب رجوع پايگاه در گزارشات خود گفت: در 6 ماهه دوم سال جاري 203 و سه ماه اول سال جاري 143 فرم نظرسنجي ارباب رجوع جمع آوري شده كه پايشها حاكي از آن است كه نسبت به 6 ماهه اول سال 90 رضايتمندي اهداكنندگان خون افزايش پيدا كرده است.. وي تصريح كرد در خصوص سوالاتي كه در فرم نظر سنجي گنجانده شده بود از جمله: آيا اطلاع رساني انجام شده است؟ 81 % بلي، 18% تا حدودي و 1% خير. نحوه برخورد كاركنان چگونه است؟ 75% بسيار خوب، 23% خوب ، 5/1% متوسط و 5/.% بد آيا خدمت در موعد مقرر ارائه شده است؟ 100% بلي و 0 % خير آيا درخواست خلاف مقررات شده است؟ 0% بلي و 100% خير پاسخ داده اند. همچنين نظرات و پيشنهادهايي كه ارباب رجوع از اين سازمان داشتند مورد بازنگزي قرار گرفت. وي در خصوص روند تكميل فرمهاي نظر سنجي ادامه داد: اين فرمها در پايان هر ماه پايش و سوابق آن در واحد روابط عمومي ثبت شده است. فرمهاي نظر سنجي در يك يا چند روز از هفته توسط واحد روابط عمومي يا پذيرش بين ارباب رجوع توزيع و اهداكنندگان پس از تكميل اين فرم، آن را داخل صندوق نظرات و پيشنهادات مي اندازند. در پايان جلسه دكتر سيد علي خدايي از مسولين واحدها خواست تا با تلاش دو چندان و توجيه كاركناني كه مستقيم با ارباب رجوع سروكار دارند و نحوه صحيح برخورد با ارباب رجوع سعي كنند مشكلات مراجعين را برطرف نمايند.