نمایشگر دسته ای مطالب نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

رضايت 99 درصد از اهداكنندگان خون از اداره کل انتقال خون يزد




99 درصد از اهداکننندگان خون از نحوه برخورد کارکنان انتقال خون یزد و 95 درصد از اهداکنندگان نیز از اطلاع رسانی انجام شده رضایت کامل دارند .
به گزارش روابط عمومی اداره كل انتقال خون یزد، مدیر کل انتقال خون یزد ضمن تایید خبر گفت: جلسه طرح تكريم ارباب رجوع به صورت فصلی برگزار می گردد كه نتايج آن حاكي از رضايتمندي تقریبا 100 درصدي اهداكنندگان از اين اداره كل در سال 98 بوده است.
نقی تقوائی افزود: فرمهاي نظر سنجي در روزهاي مختلف از هفته در بين اهداكنندگان خون توزيع مي گردد و در پايان هر فصل اين فرمها پايش و نكته نظرات و پيشنهادات اهداكنندگان موردبازنگري قرار مي گيرد.
وی گفت: در خصوص سوالاتي كه در فرم نظر سنجي گنجانده شده است از جمله: آيا اطلاع رساني انجام شده است؟ 95 % بلي، 4/7% تا حدودي و 03/  % خير را انتخاب نموده اند و همچنین در خصوص نحوه برخورد كاركنان نیز 85/5% بسيار خوب، 13/5% خوب، 1 % متوسط و هیچ گونه رفتار بد از سوی اهداکنندگان گزارش نشده است. 
وی در ادامه با اشاره به راه اندازی سامانه جدید پاسخگویی به شکایات ، انتقادات و پیشنهادات نیز گفت: بر اساس بند 6 ماده 9 منشور حقوق شهروندی که اشعار می دارد دستگاه های اجرایی می بایست حسب شرایط نسبت به راه اندازی ، استقرار و یا روزآمد کردن سیستم های ارتباط دوسویه نظیر صندوق انتقادات و پیشنهادات ، پست صوتی، درگاه سازمانی (پورتال) اقدام نمایند، سامانه پاسخگویی به شکایات ، انتقادات  و پیشنهادات در پورتال سازمان انتقال خون به نشانی Ibto.ir بارگزاری شده است و اهداکنندگان خون، مشتریان و کارکنان انتقال خون می توانند از این طریق نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند.